Gay Cruise - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Gay Cruise - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Gay Cruise

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

23 Februari 2011 | Puerto Rico, San Juan

Hallo allemaal,

Zo daar gaan we dan. Eindelijk het verhaal van de grote gay cruise van vorige week. Ik kan jullie garanderen dat het hier 1 groot spectakel was en hopelijk kan ik dat nu ook aan jullie overbrengen.

Afgelopen zondag kwamen er rond het middag uur 2009 mannen aan boord en kon het feest beginnen. Nadat ze allemaal gesetteld waren in hun kamers was het eerste evenement van de dag de welkomst party. Iedereen had zich hier verzameld om het uivaren van de Nieuw Amsterdam bij te wonen vanuit Fort Lauderdale. Na dit kleine feestje was overigens niet heel spectaculair was, stond er een groot welkomst diner op de planning. Hier warden zowel ik als al mijn collega’s goed bekeken en moesten we ons ook dikwijls voorstellen aan de mannen. Veilig was het echter niet altijd om door de Dining Room te lopen want zo nu en dan voelde je een hand over je rug gaan die ergens wat lager eindigde. Natuurlijk waren we hier al voor gewaarschuwd, maar toch was het raar. Van sommige mensen is dit natuurlijk helemaal niet erg als ze dat doen, maar van de 50+sers was dit toch net even iets anders.
In de eerste nacht was er niet zo veel te doen omdat de mannen al behoorlijk moe waren. Het nachtbuffet was dus behoorlijk saai, alhoewel we moesten 1000 ballonnen blazen voor valentijnsdag. Deze moesten we op een hartje binden dat voor de entrée van alle restaurants geplaatst zou worden. Op de foto’s kunnen jullie het eindresultaat zien. Natuurlijk was het 1 grote bende met al die ballonnen op het buitendek en ook hier kwamen de gasten op af. Gezellig met 10 jongens ballonnen zitten knopen en ons vermaakt tot 5 uur in de ochtend.

Maandag was het dan valentijnsdag en dat was natuurlijk 1 grote happening hier. In de middag was ere en grote brunch voor iedereen. Naar het schijnt was heel gezellig, ik moest het helaas missen omdat ik nog in bed lag. In de avond hadden we formeel diner en iedereen was redelijk goed aangekleed. 1 groot diner met allerlei special dingen speciaal voor valentijjn. Na het diner kon het eerste grote feest van de week beginnen. Het thema van het feest was de onderbroek en string. Iedereen was gekleed in zijn ondergoed en dat was het dan ook echt. Ze liepen zowat in hun blote kont rond en het was voornamelijk 1 grote vleeskeuring. Iedereen stond buiten op het dek te dansen en de muziek was zeer goed. Het was echter niet alleen feesten, af en toe zag je ook dat er wat andere handelingen werden gedaan. Heel interessant om te zien, maar ook zeer indrukwekkend om te weten dat mensen geen schaamte gevoel hebben. Tijdens het feest, werd ook al het personeel geacht om in ondergoed te komen. Dit was dan dus ook zeer apart om je eigen collega’s in ondergoed te zien. Gelukkig was ik aan het werk, dus werd ik verplicht om in werkkleding te komen... scheelde dat weer even ;)!!

Woensdag hadden we de grote verkleedavond van de week. Iedereen moest zich zo mooi mogelijk aankleden en de best verklede kreeg een gratis cruise op de volgende gay cruise. Natuurlijk doet iedereen daarvoor zijn uiterste best en de creaties waren dan ook zeer om over te spreken. Zo heb ik die avond en complete M&M’s outfit gezien, prinsesjes, een levende taart met condooms als versiering in plaats van snoepjes, Lady Gaga en een stel oudjes met rollators. Het was voornamelijk zeer vermakend om iedereeen voorbij te zien komen en te genieten van alle creaties.

Donderdag was het beren feest. Tijdens dit feest stond het centraal van de mannen die behoorlijk behaard waren. Ook deze keer was iedereen dus weer in zijn ondergoed gekleed omdat je het op de andere manier niet kunt zien. Het was niet een spectaculair feest, maar het was wel een feest waarvan ik dacht ja.... als ik er zo uit zie dan weet ik toch zeker dat ik voor een wax behandeling moet gaan.

Vrijdag hadden we leer en bondage party. Iedereen had zich natuurlijk weer perfect aan de dresscode gehouden en het leer spatte van dek af. Heel frapant om iedereen in leren broeken te zien en met zweepjes e.d. te zien rondlopen. Het beste feest van de week dat staat zeker vast was deze avond. Het feest werd ook voortgezet tot 4 uur in de ochtend dus ja, dan weet iedereen wel hoe gezellig het was.

Zaterdag was de brak dag en iedereen moest uislapen en natuurlijk zijn koffertje weer pakken om op zondag ochtend weer van het schip te kunnen vertrekken. Natuurlijk hadden we in de middag nog een groot afscheidfeest bij het zwembad. Alles en iedereen was in het oranje en het zag er meer dan gezellig uit. Hier was ook het grote afscheidfeest van het personeel. Zo stonden wij met 500 personeelsleden allemaal de dansen en springen om 5 uur bij het zwembad. Een zeer apart en toch ook wel super gezellig iets... en ja toen was het dan toch echt over!

Ook waren de jongens verplicht hun deuren te versieren van de kamers. De beste creatie werd beloond met een bonus van $500,-. Ik heb nog wat foto’s kunnen maken de deuren dus die heb ik er voor jullie bijgevoegd. Voor de rest zijn er geen foto’s gemaakt deze week omdat dat verder niet wordt toegelaten. Helaas, ik kan jullie dus niet blij maken met andere foto’s!

Maar papa... voor jou speciaal nog wat foto’s van het schip en van mijn kamer. Dan heb je toch nog een beetje een idee van hoe ik er nu bij zit en hoe mijn nieuwe werkplek eruitziet!

Voor de rest, de cruise was zeer geslaagd en jammer dat het over is. Maar ja, nu weer lekker terug naar normaal, rollators en scooters... toch ook wel fijn om alles weer te zien zoals het hoort. Nog 3 weken en dan ben ik weer klaar... dus hierna nog 1 update en dan ben ik weer thuis in Nederland!

Ook is Brenda tijdens de cruise nog aan boord geweest in Cozumel. Ze kwam samen met haar vriendje in de ochtend om mij te bezoeken. Gezellig samen aan boord kunnen lunchen en lekker zitten chillen in de zon. Daarna zijn we nog even samen Cozumel ingeweest voor een echt Mexicaans biertje:D! Heel gezellig en ook super leuk om haar weer even te kunnen zien.

Ohh ja... en net voor de gay cruise heb ik nog een super lief jongentje aan boord gehad. Gabriel uit Quebec, hij was 6 maanden oud en echt een mega schatje. Zijn ouders hebben mij deze week de foto’s gestuurd van ons samen, dus die heb ik ook voor jullie. Lief he.... :D

Dat was hem dan nu echt weer.

Tot snel weer!

  • 23 Februari 2011 - 15:42

    Eva:

    Jahoe!! weer eens de eerste!! Nu ff je verhaaltje lezen (tijdens werktijd ;)

  • 23 Februari 2011 - 15:44

    Kiiem:

    Wat een lief kindje Twan, van jou ;)?

    Ga morgen even je verhaal lezen :D! xx

  • 23 Februari 2011 - 15:48

    Eva:

    En de tweede ;)

    Super mooi verhaal weer en misschien ben ik ook maar blij dat je geen foto's hebt van de behaarde party... ik hoef geen zwaar behaarde 50+er te zien in ondergoed ;)

    Wat een schatje is die Gabriel!! Echt kei lief!

    Ik ga nog ff werken, heb nog een half uurtje en dan gaan we sushi eten, want een collega gaat weg...

    Geniet nog even van je laatste 3 weekjes en ik zie je snel weer (joehoe!!!)

    Dikke kus

  • 23 Februari 2011 - 15:50

    Eva:

    oh, nou ja, bijna tweede dan...

  • 23 Februari 2011 - 15:58

    Bernie:

    Wat un verhalen,, ik moet zeggen dat die verhalen van jou gay cruise me iets te veel van het goede zijn...!! avond gay bar was voor mij genoeg:P wahahha Maar zo te horen heb jij je wel vermaakt!

    Superr leuk om weer iets van je te horen:D en echt een schattig kindje!! xxx tot snel

  • 23 Februari 2011 - 16:03

    Mariel:

    Het klinkt als een geweldige week. Je kunt me alleen niet wijsmaken dat jij niet net zo hard hebt meegedaan aan die vleeskeuring ;)
    De foto's zijn top! Veel plezier nog de komende weken!

    Liefs, mariel

  • 23 Februari 2011 - 16:09

    Ria:

    Hallo Twan
    Alle beren daar laten he :D.
    Wat weer een verhaal zeg, heb er samen met Bernie weer hartelijk om gelachen.
    Je had al verteld dat je was aangekomen, nou dat is goed te zien.
    Wat lijk je zo veel op je neef Daan:D!!

    Kus en knuf mama

  • 23 Februari 2011 - 16:50

    Judith:

    Heeel leuk verhaal Twannie!!
    Heb je die film boattrip wel 's gezien met Cuba Gooding Junior!? Moest ik meteen aan denken toen ik dit las;)!

    Fijn dat je weer snel in Nl bent!! Geniet er nog even van!!

    xx

  • 23 Februari 2011 - 16:51

    Carin:

    Hee Twan,

    lees je verhaal, kijk de foto's en denk...wat lijk je nu op Daan!
    Lees ik het ook bij je mam dus het ligt niet aan mij.
    Wat leuk zo n gay weekje. Weten die mannen wat voor kleren ze mee moeten nemen of hebben ze altijd wel leren en bondage spullen bij zich? ;)
    Ik vind het kleintje wel echt heel schattig, zie die foto ook liever dan die mannen in ondergoed ;)
    Zet je nog even schrap voor de laatste drie weken dan zien we je in maart weer eens in real life.

    Groetjes!

  • 23 Februari 2011 - 19:25

    Louis:

    Hoi Twan,
    Ben trots op je zoveel wild op de boot en toch ben je cool gebleven.
    Maar een beetje inspanning is ook geen overbodige luxe als ik de foto's bekijk van de lichtgewicht ben je aardig opweg om een zwaargewcht te worden.
    Het gaat je dus goed, mooie hut, 2 perssonsbedje wat zul je weer moeten wennen als je thuis bent.
    Groetjes en tot Dusseldorf.
    Pap.

  • 23 Februari 2011 - 19:37

    Mama Roos:

    Hoi Twan!
    Wist niet dat je aangekomen was, maar wat zie je er goed uit man ! :D Je lijkt wel volwassen zo (haha). Maar zonder dollen, volgens mij moest je de mannen tijdens de cruise van je lijf slaan, echt een top look!
    En dat kindje .... staat je prachtig, leuke papa :D:D
    Zo, dus nog maar 3 weken en dan weer terug in je koude kikkerlandje, vanavond sneeuwde het weer (zij het nat), dus wit wordt het niet echt, maar ja, we zijn er nog niet, wie weet wat maart brengt, dus mocht je nog gaan winkelen: T-shirts heb je genoeg, koop maar een dikke trui / sjaal :D:D
    Tot snel en werk ze nog even.
    Dikke kus van mama Roos. XXX

  • 23 Februari 2011 - 20:06

    Djordy:

    Heey Twan, tjonge jonge je maakt me toch nog wat mee he:P

    wanneer ben je terug?

  • 24 Februari 2011 - 07:52

    Judy:

    Hey Mattie!

    Om dan ook maar even in te haken op alle comments over je gewicht: ik zag de foto's en vroeg me idd ook af of je soms wat minder hard was gaan werken de laatste weken :P. Maar ik vind dat je er toppie uitziet!

    Die gay cruise klinkt echt als een gekkenhuis haha. Maar het klinkt wel als 1 groot feestje!

    Leuk kamertje heb je ook trouwens!

    Nou feest ze nog de laatste weken en ik zal zeeeeer binnenkort toch ook maar eindelijk weer eens een verhaaltje plaatsen :P.

    Kussss

  • 24 Februari 2011 - 17:58

    Marga:

    Nou dat was ook wat ik dacht, hij lijkt nu meer op Daan, mare zie dat ik niet de enige ben die ook ziet dat je wat voller bent geworden in je gezicht. ;-)

    Super hoor zo`n heerlijke afwisseling van de oude van dagen. Kan me voorstellen dat je hebt genoten die tijd met al die gay mannen. Enne je hebt vast meegedaan en netjes je pak uit gedaan en vrolijk in je ondergoed mee gefeest:-)

    Die kleine is echt een schatje. Jullie staan samen heel mooi op de foto, leuk dat ze je die foto`s nog hebben gestuurd.

    Ik ben waarschijnlijk nog net thuis als jij thuis komt. Moet aan mijn kaak geholpen worden, dus nu is Hornerheide voor een paar weekjes uitgesteld. Kan waarschijnlijk in de week van 21 maart er heen of een weekje later.

    Heel veel liefs en tot snel

    Marga, Theo en Mergeline

  • 24 Februari 2011 - 18:00

    Marga:

    Oh wil natuurlijk niet zeggen dat ik vind dat je er niet goed uit ziet.
    Je ziet er juist heel goed uit.

  • 25 Februari 2011 - 08:38

    Marco & Mark:

    Hoi Twan,

    nu wordt het toch ff weer tijd om te reageren hihihi. Wat een verhaal zeg over die gaycruise. We hebben er flink om gelachen maar tis voorlopig niet ons ding haahaha:D Maar er zal toch vast nog wel iets leuks tussen gezeten hebben? Zo langzamerhand zul je er wel naar uitzien om weer in nederland te zijn. Wij maken ons weer op voor vastelaovend in Maastricht. Hebben voor de afwisseling maar 3 dagen Beaumont geboekt!
    Geniet er nog ff van en dikke kus.

    Marco & Mark

  • 16 Maart 2011 - 07:41

    Eva:

    Twannieeeeee!! Nog maar een paar daagjes!!!!

    Geniet ervan en kom me snel opzoeken als je terug bent ;)

    dikke kus

  • 16 Maart 2011 - 18:49

    Mama Roos:

    Lieve Twan :D
    Nog maar een paar dagen en dan zit het erop !! Even afzien en dan waarschijnlijk een leuk afscheidsfeest :D:D
    Ik wens je alvast een heel goede/fijne/veilige terugreis en stuur je een dikke knufffel :D:D
    Tot zo snel mogelijk XXXX
    Mama Roos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Puerto Rico, San Juan

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 3162
Totaal aantal bezoekers 59008

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: