Lang leve de vulkaan - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Lang leve de vulkaan - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Lang leve de vulkaan

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

18 April 2010 | Nederland, Maastricht

Dag allemaal,

niet geheel zoals het allemaal gepland was, is mijn vlucht zaterdag niet doorgegaan. Vrijdag avond kreeg ik al te horen dat de vlucht naar Chicago niet door zou gaan en dat ik dus nog langer in Nederland zou moeten blijven.
Ik ben dus vrijdag weer lekker naar het zuiden gegaan en hier zal ik ook nog lekker blijven chillen tot begin mei.

Als alles nu wel goed mocht gaan, begin ik op woensdag 5 mei met mijn stage. Ik zal dan op 4 mei vliegen naar San Diego.
Tot die tijd vermaak ik me wel.... en ik ga jullie over 2,5 week dus echt op de hoogte houden van mijn spannende avonturen.

Groetjes......

• 18 April 2010 - 19:57

Mama Roos:

Misschien beleef je in het zuiden ook nog wel spannende avonturen :D:D
    Maar wel balen Twan, je had je er zo op ingesteld, valt het toch wel een beetje tegen dus. Maar niet getreurd, deze weken vliegen ook wel om :D
    Succes en tot schrijfs.
    XXXX

• 18 April 2010 - 20:37

Judy:

Ik vind het helemaaaaal niet erg mattie!! :D

• 19 April 2010 - 17:54

Paula:

Twannie! Schiet lekker op zo zeg! Balen dat het nou weer uitgesteld is.. Maar je hoeft iig niet op een stretcher op 1 of ander vliegveld te overnachten..:) Kom anders nog een keer in Utrecht langs, heb je nu wel tijd voor toch, gezellig! Succes met alles, en geniet lekker van t Hollandse weer ;) Liefs Paula

• 20 April 2010 - 05:22

Twan:

Dan zie ik je 12 mei in Juneau, Alaska. Laat even weten of je van boord kan, anders kom ik wel even bij jou aan boord.
    Tot de 12de!!!

Groetjes

• 26 April 2010 - 07:20

Marga :

Hoi Twan,

Nou dat is toch ook niet verkeerd, nog even samen met je vrienden feesten.

Groetjes Marga, Theo en Mergeline