Kort verhaaltje - Reisverslag uit Skagway, Verenigde Staten van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Kort verhaaltje - Reisverslag uit Skagway, Verenigde Staten van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Kort verhaaltje

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Skagway

Heey mensen,

Na de media stilte vanuit Alaska heb ik dan nu toch weer echt besloten om jullie een up date te geven van mijn leven hier aan boord. Ik ben nu helemaal klaar met mijn stage rapport dus de rust komt nu weer een beetje terug. Heb het heel druk gehad, en daarom geen tijd gehad voor andere dingen maar goed hier komt ie dan weer:

Ik ben op dit moment bezig met de reserveringen van het restaurant en dat is best een vermoeiende baan. Ik werk 3 maaltijden per dag en daarnaast moet ik ook nog reserveringsschema’s maken voor de volgende cruises. Ik ben dus soms tot in de late uurtjes bezig en de dag erna weer vroeg op. Maar goed ik leer super veel dus geen klagen!

Afgelopen dinsdag hebben we de vrijheid van Indonesië gevierd en ik kan zeggen dat het best een indruk heeft gemaakt. Hoe die jongens echt nog de vrijheid van hun land vieren. Top! Daarna was er groot feest (maar dat heb ik gemist). Toen het begon lag ik al kei hard te slapen en maar goed ook heb me gister 2x verslapen en 2x te laat. Maar goed dat ik geen eerste indruk meer hoef achter te laten hier ! haha….

Afgelopen week ben ik Ketchikan gaan Ziplinen. Best leuk aangezien het een tour was die werd aangeboden omdat ik de hoogste rating had gemaakt met mijn team. Best trots en ik ging samen met een collega van mij op pad. Het was echt super super cool, na 6 ziplines gingen we nog abseilen en daarna in een juten zak van een mega steile glijbaan. Een goede middag gehad en echt weer fun… zie de foto’s!!

Verder heb ik vorige week ook de blunder van de eeuw gemaakt door tijdens het ontbijt naast het zwembad kei hard onderuit te gaan. Mocht meteen naar de dokter, foto’s moeten maken 3 dagen met een spalk mogen lopen, alcohol test, drugs tests en noem het mara op. Gelukkig had ik niets gehad dus zat ik safe. Maar ja liep wel voor aapje. Nu is de spalk weg, maar het is nog niet helemaal zoals het hoort te zijn. Hopelijk gaat het snel weer over!

Eigenlijk heb ik verder niet veel te vertellen aangezien mijn leven hier een beetje suf begint te worden haha… nee hoor het is nog super leuk, maar ik kan me gewoon niet herinneren wat ik jullie nog allemaal moet vertellen. Ik heb in ieder geval mijn vlieg ticket terug gekregen!
Ik vlieg op vrijdag 16 september vanaf Vancouver via Londen naar Düsseldorf. Hier hoop ik natuurlijk dat papa en mama mij op zaterdag avond weer komen ophalen ;)

Verder wordt mijn contract misschien toch weer aangepast dus ik ga me nog niet teveel verheugen op Hawaii. We zullen zien, ik laat jullie snel meer weten!!

Nou goed dat was het wel voor nu. Ik ga nog even mijn middag dutje doen en dan weer aan het werk!! Hopelijk weer tot snel met een wat uitgebreider verhaal!!

Tot snel!!

  • 19 Augustus 2010 - 23:00

    Kiiem:

    Topper!

    Wat voor spalk had je? Dat heb je net helemaal niet verteld?!

    Ik facebook je wel, kun je tenminste antwoorden :P

    Kus!

  • 20 Augustus 2010 - 14:37

    Mama Roos:

    Hee Twan.
    Bij deze een kus op je gewonde .. (arm/been??; wordt niet vermeld! Dat hielp tenslotte vroeger ook altijd :D:D
    Spannende dingen weer gedaan en leuke foto's. Veel plezier nog de laatste paar weken. Ik mag als verrassing (:D) een paar dagen naar Kim als zij in Barcelona is ... toppie dus :D
    Veel succes nog en
    honderdduizend kusjes van mama Roos :D

  • 21 Augustus 2010 - 10:55

    Judy:

    Haha oh oh oh arm schaapje :). Maar goed dat je geen alcohol of iets dergelijks op had! Was je wel misschien eerder thuis geweest hihi.

    Ik zal reserveren bij Beau voor 19.00. Hoeveel pax?

    Ik heb met Britt vanacht bij Beaumont geslapen :D. We waren op stap geweest ter ere van Brittje's verjaardag. En bij Poshoorn gaan ontbijten haha. Was toppie :).

    Ik zie je de 19e!!!
    Kuss

    Kusss

  • 22 Augustus 2010 - 05:38

    Ria:

    Hallo Jungske

    Vallen, wat een stunt zeg.
    Hoe gaat het nu met je duim, is het de duim die ooit al is gebroken???
    Na die honderdduizend kusjes van mama Roos zal het vast en zeker beter zijn gegaan:D
    Je mag ook best trots op je team zijn met de hoogst behaalde rating.
    Hebben jullie super gedaan, en wat een leuke beloning hebben jullie ervoor gekregen.

    Geniet nog een paar weekjes, het is nu echt aftellen.

    Kus en knuf mama

  • 01 September 2010 - 20:13

    Jack En Gerry.:

    Halloo Twan.

    Ik ben er eens goed voor gaan zitten om jou verhaal te lezen en nog eens alle foto's te bekijken. Wat een geweldige tijd heb je tot nu toe gehad. Dit is een fantastische herinnering voor jou hele leven. Geniet van de laatste weken en tot binnenkort.

    Groetjes uit de straat van Gerry en Jack.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Skagway

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 59085

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: