Laatste verhaaltje - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Laatste verhaaltje - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Laatste verhaaltje

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

10 September 2010 | Verenigde Staten, Ketchikan

Heey allemaal,

Zo mijn laatste verhaaltje vanuit Alaska. Nog 2 dagjes en dan ben ik klaar met mijn stage en ben ik ook helemaal officieel afgestudeerd. Heb net de laatste inkopen gedaan en ik ga zo meteen mijn koffer pakken en dan is er nog een feestje. De ramadan is officieel afgelopen dus we hebben hier een feest. Daarna formal dinner en dan nog 1 dagje te gaan.

Mijn laatste weken aan boord waren nogal druk en er moest nog veel gedaan worden voor ik toch eindelijk kon vertrekken. Allerlei overdrachten maken, maar over het algemeen is alles nu wel zo’n beetje afgerond. Heb mijn laatste evaluatie gehad en alles ziet er eigenlijk meer dan goed uit. Ook is mijn nieuwe contract nu officieel bevestigd. Ik zal van 17 oktober tot 2 mei gaan varen op het zelfde schip. Eerst de carribean en daarna de transatlantic naar Nederland. Op 2 mei kom ik dan dus aan in Rotterdam.

Voor de rest zijn er eigenlijk geen speciale dingen meer gebeurd de laatste weken. De laatste Alaska cruise is nu zo’n beetje voorbij en zondag zal het schip zonder mij naar het zuiden vertrekken. Ik zal nog lekker een weekje in Vancouver verblijven en vrijdag vlieg ik dan weer terug naar Nederland. Ik kom zaterdag avond om 7 uur aan in Düsseldorf en daarna ga ik weer lekker naar huis toe….. slapen slapen en heel veel slapen!

Ik heb nog wat laatste foto’s voor jullie van de laatste prachtige week hier aan boord!

Voor de rest hou ik het hierbij, ik ga mijn koffer pakken en ik zie jullie volgende week weer!

Heel veel groetjes

  • 10 September 2010 - 20:52

    Mama Roos:

    Hoi Twan!
    Wat een geweldige tijd heb jij gehad en ook nog een geweldige tijd tegoed, ik hoop wel dat je het nog een jaar of 8 uithoudt want zo lang moet ik nog wachten tot mijn pensioen zodat ik eindelijk mijn cruise ook kan maken. :D:D
    Ik ben natuurlijk weer te snel met mijn reactie omdat ik nog geen foto's zie (mama Ria!!), maar ik kijk zo nog wel een keer op je site. Zelfs Bikkel (de kat) is nieuwsgierig haha :D:D

  • 10 September 2010 - 21:06

    Mama Roos:

    En jawel, de foto's zijn prachtig! Ziet er wel koud, maar ontzettend mooi uit :D:D
    Geniet nog van je vakantieweek en tot 24 september bij de Funda !!

  • 11 September 2010 - 08:46

    Anique:

    Leuk allemaal! Volgens mij heb je echt een top tijd gehad :D! Geniet van de laatste dagen en alvast een fijne terugreis! xx

  • 11 September 2010 - 09:59

    Bernie:

    ik kan niet wachten tot je weer terug bent broertje!! Dan gaan we eventjes flink los in maastricht EN nijmegen:P hihi Heb er helemaal zin in:D Tot snel en geniet van je aller aller laatste luxe daagjes in het hotel;)

    xx

  • 11 September 2010 - 09:59

    Bernie:

    ik kan niet wachten tot je weer terug bent broertje!! Dan gaan we eventjes flink los in maastricht EN nijmegen:P hihi Heb er helemaal zin in:D Tot snel en geniet van je aller aller laatste luxe daagjes in het hotel;)

    xx

  • 11 September 2010 - 10:41

    Marga:

    Hey Twan

    Je hebt een kei leuke tijd gehad, maar we zijn toch wel weer blij dat je weer naar huis komt, al is het dan maar voor even.

    Tot volgende week zondag.

    Knuffel van Marga, Theo en Mergeline

  • 11 September 2010 - 10:45

    Judy:

    Mattie, geniet van je vakantietje in Vancouver! Je hebt het verdiend :).

    Ik zie je de 19e (ik kom met Britt)!! Tot snel dus :D.

    Kusss

    Ps. De foto's zijn echt suuuuuper mooi!

  • 11 September 2010 - 12:48

    Annelies:

    Hey Twan!!Wat goed... dus je diploma heb je bijna in de pocket??:)Geniet nog van de laatste weken en de periode in NL. Wij zullen elkaar net mislopen want ik ben weer 17 okt in NL!
    Groetjes Annelies

  • 11 September 2010 - 16:53

    Ria:

    Hallo Twan
    Na een fantastische mooie tijd op de Ms. Ryndam kom je dan over een weekje eindelijk weer even naar huis.
    Geniet nog van je welverdiende vakantie in Vancouver.
    Letterlijk en figuurlijk is je bedje gespreid:D:D
    knuf en kus mama

  • 12 September 2010 - 10:25

    Kiiem:

    Schatjee!

    Tot snel :D!

    Kus!

  • 12 September 2010 - 18:57

    Pim:

    Schat, wat een feest! En dan gaan we lekker zuipen tijdens onze Funda uitreiking :D

    Tot snel -x-

  • 13 September 2010 - 07:44

    Eva:

    Hee Twan,,
    wat een fantastische foto's!! Heel mooi hoor.

    Ik zit nu nog een weekje in Turkije, nog ff snel naar de zon voordat ik echt volwassen moet worden. Ik ga nl per 4 okt beginnen met werken :D

    Ik kom de 19e sowieso (ga ervan uit dat het in Venray is), misschien dat ik Tjeu (chauffeur ;P) meeneem.

    Oh en wat leuk dat je gelijk weer verder gaat met een nieuwe reis!! Ik kom 2 mei echt wel ff kijken op je scheepje ;)

    Geniet van je weekje vakantie in Vancouver en ik zie je snel!!!

    dikke kus

    P.S. gefeliciteerd met je Funda

  • 13 September 2010 - 14:14

    Lydia:

    Hi twan,
    Super! Ik hoop je even tussendoor te zien als je even hier bent.. Geniet er nog van, zoals alleen jij dat kan!
    Beso, lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ketchikan

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 59093

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: