Nieuw Amsterdam here I come! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Nieuw Amsterdam here I come! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Nieuw Amsterdam here I come!

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

16 Oktober 2010 | Nederland, Venray

Hallo Allemaal,

Even vast een kleine voorbereiding op mijn mooie reis die morgen weer voor de deur staat. Ik ga morgen richting Barcelona om maandag op de Nieuw Amsterdam te gaan werken voor de komende 5 maanden. Het luxe vakantie leven zit er weer op en ook ik moet helaas weer aan de bak. Maar voor jullie het weten is het weer 21 maart en sta ik weer op Schiphol te zwaaien.

Ik vlieg morgen vroeg om half 10 al richting Barcelona en overdag kan ik daar nog wat rond hangen. Maandagochtend wordt ik dan naar het schip gebracht en dan zal het harde leven weer beginnen.

Bij de foto's staan de cruise routes voor de komende weken. Op deze manier weten jullie toch wel een beetje waar ik weer overal ga uithangen.

Tot snel weer allemaal!!

  • 16 Oktober 2010 - 12:55

    Bernie:

    heey broertje!!

    Ik zal je niet meer zien als jij vertrekt naar de boot! Maar heeeeel veel plzier en werk ze;)
    Gelukkig ben je net weer op tijd thuis om mij uit te zwaaien:P je hoort het nog wel wanneer wij precies vertrekken!!

    kus!

  • 16 Oktober 2010 - 12:56

    Carin:

    Lang niet gek Twan!
    Goede reis en werk ze!!
    (K)

  • 16 Oktober 2010 - 13:11

    Anique:

    Lekker hoor!

  • 16 Oktober 2010 - 13:19

    Kelly:

    Haa Twannie! Veel plezier! Succes daar.. Echt geweldig wat jij allemaal doet! Heb nu trouwens een collega.. die jou en Judith kent! Hehe, grappig he?! Heeft in t Westin gewerkt :) xx Kelly

  • 16 Oktober 2010 - 14:10

    Mariel:

    Heel veel plezier en succes op die boot! Ik begrijp dat je dus toch niet in Rotterdam aankomt!? Jammer, anders was ik je zeker welkom komen heten ;)

    Liefs, mariel

  • 16 Oktober 2010 - 14:59

    Judy:

    Succes en veel plezier schattie!

    xx

  • 16 Oktober 2010 - 17:59

    Marga:

    Hey Twan,

    Zo te zien ga je het heel erg goed krijgen en zal je weer kunnen genieten van hele mooie plekjes op de wereld. Geniet er maar weer van en we zien je dan in maart wel weer. We wachten hier weer op je leuke, spannende verhalen en mooie foto`s :-)

    Goede reis morgen.

    Liefs Marga, Theo en Mergeline

  • 17 Oktober 2010 - 18:10

    Myrna:

    hey twan!!
    wat gaaf! hele goeie reis en veel plezier :) je hebt me trouwens wel lekker gemaakt tijdens jullie cruise-college, ik ga ook proberen mn mgmtstage daar te doen! ik hou je verhalen in de gaten ;)
    xx myrna

  • 17 Oktober 2010 - 18:19

    Mama Roos:

    Hoi lieverd!
    Fijn dat je zo goed op Kim hebt gepast :D:D
    Mijn vakantie was ook heerlijk en natuurlijk te kort, het zit er helaas weer op en ook ik kan weer aan de bak. Ik hoop dat je de Sagrada mooi vond en wens je een heel goede reis :D:D
    Tot spreeks :D
    Kus van mama Roos

  • 20 Oktober 2010 - 08:30

    Annelies:

    Haaaaaj Twan,
    Helaas hebben we elkaar net mis gelopen! Wij hebben je ouders en bernie op bezoek gehad. Erg gezellig.
    Ik wil jou weer veel succes en veel plezier wensen op je nieuwe reis.
    Groetjes Annelies

  • 31 Oktober 2010 - 20:48

    Geert:

    wat blijft het rustig hier! Druk bezig?
    Spreken elkaar snel weer.
    Geert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 59093

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: