Really the last day in Venray - Reisverslag uit Venray, Nederland van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Really the last day in Venray - Reisverslag uit Venray, Nederland van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Really the last day in Venray

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

03 Mei 2010 | Nederland, Venray

Dag allemaal,

eindelijk is het dan nu echt zover. Morgen vertrek ik voor een kleine 4 maandjes op stage. Mijn vlucht staat gepland voor 11.35 vanaf Duesseldorf en ik zal rond 21.00 lokale tijd uur in San Diego landen. Na mijn vlucht van ongeveer 18 uur met een stop van 4 uur in Chicagao overnacht ik in het Sheraton San Diego. Woensdag ochtend zal ik worden opgehaald en naar de Ms. Ryndam worden gebracht om daadwerkelijk met mijn stage te beginnen!

Ik ga jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alle leuke, gekke en spannende dingen die ik mee maak!

Dus hopelijk ben ik morgen nu echt weg ;) en zien jullie me pas weer in september!!

Tot snel.... Twan

  • 03 Mei 2010 - 13:30

    Eva:

    Jee, de eerste!!

    Heeeeel, heeeeeel veel succes en plezier en houd ons regelmatig op de hoogte van je spannende avonturen.
    Goede reis!!

  • 03 Mei 2010 - 13:55

    Annelies:

    Hoi Twan,
    Ik wil je een hele fijne vlucht wensen. Heeeeeeeeeeel veel succes met je stage. Ik zou zeggen..vooral genieten van alles!
    Groetjes van je buurmeisje Annelies;)

  • 03 Mei 2010 - 14:01

    Carin:

    En nu gaat het dan echt gebeuren!
    Een hele goede reis, en heel veel succes als manager F&B!
    Laat ons maar lekker meegenieten door je verhalen en foto's!
    Groetjes,
    Carin :)

  • 03 Mei 2010 - 17:59

    Mama Roos:

    Dag lieve Twan!
    Heel veel succes, goede reis en maak er wat van :D
    Kusjes van mama Roos

  • 04 Mei 2010 - 07:20

    Marja:

    HeHe eindelijk ;) Maak er een top tijd van en geniet met volle teugen!!!!

    Veel liefs xx

  • 04 Mei 2010 - 07:35

    Twan:

    Hehe, eindelijk! Tot volgende week!

    groetjes

  • 04 Mei 2010 - 11:03

    Marga:

    Hoi Twan,

    Als er geen vertaging is dan zit je nu in het vliegtuig en gaat het avontuur beginnen. We wachten hier heel geduldig (niet dus) ;-) op al je leuke/spannende verhalen en geweldige foto`s.

    Have fun!!!!!!!!!!!!!

    Liefs Marga, Theo en Mergeline

  • 05 Mei 2010 - 07:34

    Kiiem:

    Spannend joh! Hoop echt dat 't super wordt :d

    Dikke kus!

  • 05 Mei 2010 - 08:35

    Peetje:

    Ha Twan.

    Nu gaat het dan eindelijk beginnen.
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    In ieder geval veel succes vanaf deze kant van de oceaan.

    Liefs Loes, Henk, Famke en Jasper.

  • 06 Mei 2010 - 07:30

    Steph:

    Twannie!!! Goed aangekomen mag ik hopen?! Hou ons op de hoogte in M'tricht! Dikke kus xx

  • 10 Mei 2010 - 17:44

    Twan:

    Hey Twannie,

    Het is bijna de 12e. Ik heb s'ochtends eerst een drill, maar dan kom ik smiddags wel naar jou toe, rond 14h30. Laat even weten waar ik jou rond die tijd kan vinden.
    Tot overmorgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 59093

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: