Snel berichtje - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Snel berichtje - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Snel berichtje

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

12 Februari 2011 | Bahama's, Nassau

Hallo mensen,

Even een snell en korte update van een regenachtig Caribbisch gebied. Jaja... ook het weer hier valt af en toe zwaar tegen. Het regent op dit moment en de mensen worden erg niet echt gelukkig van. Helaas voor ze, het leven gaat gewoon door. Zometeen hebben we toch een grote barbecue op het strand en daar moet ik ook naar toe. Dus een snel verhaaltje voor ik er weer van tussen ga.

Na de laatste keer is het eigenlijk heel erg rustig geweest hier aan boord. Er zijn niet zoveel dingen gebeurt dus het wordt geen lang verhaal. Het normale leven is weer aangebroken en ik moet mezelf nu dus ook weer zien te vermaken. Dit heb ik de afgelopen week goed gedaan samen met mijn collega uit de spa. Laura en ik hebben onze weg op het B deck nu goed gevonden. Dit is het dek waar alle crew slaapt. Hier komen de officieren eigenlijk nooit, maar voor de goede feestjes moet je toch hier zijn. Na de eerste paar goed te verdwalen daar, zijn we nu proffesionals geworden. Iedere avond zijn er wel feestjes met karaoke. Natuurlijk ben ik dan ook van de partij en zing ik de sterren van hemel. Heel gezellig en de tijd vliegt dan ook snel voorbij. Slapen gaat steeds minder hier aan boord, maar je over 5 weken mag ik naar huis toe en dan is er weer genoeg tijd om te slapen!

Ook is zijn mijn baas en andere collega vorig week naar huis gegaan. Hun tijd zat er op en het was tijd om met vakantie te gaan. Helaas want ze waren echt heel erg gezellig en ook wel en stelletje feestbeesten. Daarom had ik in de laatste week nog een lunch samen met mijn baas in het Aziatische restaurant hier aan boord. Heerlijk kunnen genieten van de hot en sour soep, sushi en divere dim sums. Lekker zitten smikkelen en in de avond hadden we een groot afscheidfeest. Dit werd gecombineerd met het personeelsfeest. Deze keer werd het gevierd bij het zwembad achter op het schip. Als verassing had onze baas een grote act georganiseerd waarbij hij zelf ging zingen. Prachtig en iedreen heeft zich kostelijk kunnen amuseren! Zie foto’s! Sta d’r niet heel briljant op, maar ja wat verwacht je ook met al dat slaaptekort hier.

Omdat mijn andere collega ook naar huis is gegaan ben ik dus een beetje van job veranderd. Ik doe nu nog de laatste weken van mijn contract de reserveringen voor het restaurant. Heel erg druk met allerlei tafels vast zetten voor de hele week en de reserveringen boeken voor de andere restaurants. Daarnaast ben ik nu ook gebombardeerd tot chef klachten. Mijn nieuwe baas vind dat ik het heel erg goed organiseer met het oplossen van klachten. Dus alles wat nu de gehele dag zo binnen komt ligt in de avond klaar voor mij. Kan ik mezelf lekker vermaken met alle zeurende mensen. Maar ja dat gaat me goed af!

Deze week ben ik ook nog lekker gaan winkelen met collega’s in San Juan. Natuurlijk kon ik het niet laten om weer wat nieuwe schoenen te kopen dus heb ik mezelf maar een paar Ralph Lauren schoenen gekocht. Zien er weer strak uit en staan al klaar in mijn koffer om straks naar Nederland te verhuizen! Ook in Sint Maarten moest ik nog even snel aan wal. Gelukkig was het er niet super druk omdat we met 7 schepen lagen aangemeerd en er zo’n 20.000 mensen over de kade liepen. Ik dacht er even snel vanaf te komen, maar dat viel toch tegen. Ook had ik het geluk dat 1 van de schepen was afgehuurd door een homo organisatie. Hier zaten 5500 prachtkerels aan boord waarvan er al zo’n 1000 op de kade stonden. Werd nog even flink nagekeken toen ik voorbij paradeerde in mijn uniform maar ja dat voelde toch ook wel weer goed haha! Ook nog heel toevallig gasten tegengekomen die ik bij ons gevaren hadden en toen naar een ander schip waren gegaan. Heel toevallig zagen ze me lopen en kwamen me nog even begroeten! Heel leuk om zo weer mensen tegen te komen.

Voor de rest is het dat eigenlijk wel zo’n beetje. Morgen is bij ons ook het schip afgehuurd voor een week en krijgen wij 2012 homo mannen aan boord. 1 groot feest schijnt het te worden dus ik kan mijn lol wel op volgende week. Mijn baas heeft mij in het nachtbuffet ingedeeld dus vanaf volgende week ga ik lekker alleen de avonden en nachten werken voor 1 weekje en dan kan alles weer terug naar normaal. Over deze avonturen zal ik jullie zo snel mogelijk weer wat laten weten! Ook komt volgende vrijdag als alles goed is Brenda aan boord. Jaja... jullie kennen haar vast nog wel. Brenda is mijn collega van de Ryndam en zij woont op dit moment in Cozumel met haar vriend. Omdat wij daar aanleggen volgende week komt ze mij vrijdag een dagje bezoeken! Wordt leuk en gezellig dus!

Maar goed dat is allemaal voor de volgende keer! Ik ga mezelf snel klaarmaken en dan op de regen in naar het strand en lekker barbecuen! Alvast een heel fijn weekend en tot over 35 daagjes!!!!

Tot snel!

  • 12 Februari 2011 - 16:52

    Mariel:

    Het wordt volgende week dan een soort ' boat trip' film? Laat je niet afleiden door alle mooie mannen aan boord he ;)

    Liefs, mariel

  • 12 Februari 2011 - 17:32

    Tim:

    Twan, wat een leven heb jij toch man!! En wij maar werken, werken en nog eens werken!! Pfff!!

  • 12 Februari 2011 - 17:38

    Ria:

    Hallo jongen
    Vanmiddag al gezellig on-line bijgekletst. He wat lees ik nu , jij zingen :D?? Als een carriere bij de HAL niet zou lukken kun je nog altijd zanger worden.
    Geniet van al het schoons dat de natuur je te bieden heeft volgende week :D :D.

    Kus en knuffel, mama

  • 13 Februari 2011 - 18:09

    Paula:

    Ha Twannie!! Wat een verhalen toch weer van jou;) En ondanks het weer heb jij wel een ietsie relaxter leventje dan wij daar zo te lezen! Maar klinkt niet verkeerd allemaal, geniet er lekker van!!
    Succes nog met de laatste weekjes,
    liefs Paula (als je nog weet wie ik ben:))

  • 13 Februari 2011 - 21:26

    Mama Roos:

    Hoi Twan, spannende week ga jij tegemoet dus :D Hoop dat het erg leuk en gezellig wordt en zal het wel buffelen worden 's avonds en 's nachts werken, maar ook dat went (hoop ik). Je bent al aan het aftellen zie ik, geniet er i.i.g. nog 35 dagen van :D
    Kus van mama Roos XX

  • 13 Februari 2011 - 22:10

    Eva:

    Hee Twan,

    Geniet van de laatste paar weken en van de zon, zo warm is het hier nog niet hoor.
    Veel plezier met al die mannen aan boord, ik hoor alle verhalen wel als je terug bent!!

    Kus

  • 15 Februari 2011 - 19:18

    Louis:

    Hee kerel,
    Schitterend dat je weer plezier uitstraalt in jou berichtje.
    Geniet van de parade aan mooie mannen, vergeet met de oogjes kijken en de rest ??? och dat weet je zelf ook wel.
    Succes zal wel een vermoeiend weekje worden.

    Plaats is wat mooie foto's.

    Groetjes,

    pap

  • 23 Februari 2011 - 09:56

    Geert En Dave:

    Enne, hoe bevalt the Boat Trip. Spreken elkaar snel weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 59008

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: