Finally the pictures - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Finally the pictures - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Finally the pictures

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

01 September 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve Mensen,

eindelijk eindelijk is ie dan klaar.... onze foto site!!
Het is wel judy en andrea en mij samen dus er staan ook foto's tussen die maybe niet leuk zijn maar ja...!!
Geniet er van... en voorlopig niet meer klagen dat er geen foto's zijn!!

check:--> http://www.mijnalbum.nl/Album=KXIGUQ38

Tot snel weer..!

Twan

  • 01 September 2008 - 11:25

    Marga:

    Ha die Twan,

    Jaaaaaaaaaaaaaa eindelijk waren er dan die foto`s, en jaloers dat ik was, tot dat ik de foto`s met die beesten zag toen was ik niet meer zo jaloers. Leuke foto`s hoor, jullie hebben het daar maar goed.

    Groetjes Marga en Theo

  • 01 September 2008 - 11:42

    Ria:

    Hoi Twan
    Je hebt niets te veel geschreven, het ziet er fantastisch uit. Krijg ook zin in een vakantie.
    Het ziet er geweldig mooi uit. Tijd van genieten is nu even voorbij, morgen veel succes met je eerste werkdag.
    Mam xxx

  • 01 September 2008 - 11:53

    Loes:

    Hey Twan.

    Wat een leuke tijd heb je al gehad. Hoop dat de rest van de tijd ook zo leuk wordt.
    Het ziet er fantastisch uit daar. Geniet er maar lekker van.
    Veel succes met je werk.

    Groetjes de ranonkeltjes.

  • 01 September 2008 - 12:11

    Koen:

    een echte holander in het buitenland met zijn stroopwafels :P. veel plezier daar de komende tijd

  • 01 September 2008 - 12:36

    Bernie:

    Eiindelijk de foto's..
    ze zijn echt super mooi.
    Zo te zien hebben jullie t daar heel g0ed..=P
    nog veeel plezier

    Je susje

  • 01 September 2008 - 13:09

    Timothy Vrancken:

    Hoi Twan, het zijn hele leuke foto's en wens je een leerrijke en boeiende ervaring toe daar in het verre Kuala Lumpur.

    Groetjes uit België, Timothy

  • 01 September 2008 - 16:05

    Yvonne Suylen:

    Ha Twan ik ben hartstikke jaloers. Wat doen jullie werken of vakantie vieren?

  • 01 September 2008 - 19:26

    Rose-Mary (mama Kim):

    Hee Twan, wat een prachtige fotoserie,
    ik heb genoten van alle 132 stuks !!
    Dat neemt niemand je meer af. Helaas is
    de tijd van lol maken nu voorbij en mag
    je "aan de bak", maar ook dat zal wel
    goed komen. Heel veel plezier en ik
    bljf je stukjes lezen !
    XXX Rose-Mary.

  • 02 September 2008 - 12:05

    Karien:

    Hey exbuur!!!

    Wow het ziet er echt allemaal té briljant uit. Ben jaloers, ik heb denk ik toch een beetje de foute keuze gemaakt voor mijn stage :S grapje. Geniet ervan!!! Maar dat komt jou kennende helemaal goed.

    liefs karien

  • 02 September 2008 - 13:43

    Emma:

    Hoi Twan

    Ik mis je heeeeeeeel erg.
    Ik heb je foto's gezien en ik vind ze heeeeeeel mooi. Jij hebt veel vriendinnetjes.

    Groetjes Emma

  • 02 September 2008 - 15:27

    Matthieu:

    Hey Twan,

    Ik kreeg van Eva je site. Zo te zien heb je het wel naar je zin daar! Mooie foto's ook man. Veel plezier en succes daar en geniet ervan he.

    Ciao,

    Matthieu

  • 02 September 2008 - 15:27

    Eva:

    Hee Twannie!!

    wat geweldig dat jullie t zo leuk hebben. ik zie echt groen van jaloezie!! :)
    Sorry dat ik nog niet eerder heb gereageerd, maar ik ben echt druk geweest met oa mijn moeders feest, dat was echt gezellig.
    Verder ben natuurlijk nog onze vakantie naar Frankrijk, dat absoluut een succes was!

    maar iig na je verhalen ga ik zeker mijn uiterste best doen om ook stage te mogen lopen in Kuala Lumpur! ik wil ook daarheen!! :P
    Heel veel succes de komende tijd en ik ben benieuwd naar je verder verhalen!! Veel plezier!!
    dikke kus

  • 02 September 2008 - 17:40

    Louis:

    hoi twan,
    mooie foto's, super mooi land maleisie.
    vandaag je eertse stagedag, hopelijk goed bevallen, leuke collega's etc.
    hou ons op de hoogte.
    groetjes,
    pap.

  • 11 September 2008 - 16:50

    Teunke:

    twan, waar blijven je nieuwe verhalen?!

  • 13 September 2008 - 08:08

    Angela:

    Hoi Twan,
    Nou dat ziet er goed uit allemaal zeg! Heeeeeeeel veel plezier daar! Maar dat zal zo te zien wel lukken ;)
    x Angela ( Jacobs :) )

  • 13 September 2008 - 13:19

    Shanon:

    Hee Twannie!
    Wat een leuke verhalen en topfoto's! En zo te lezen moet je "heel" hard werken ;-)
    Geniet er lekker van!

    Dikke kus Shen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Praktijkstage Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2009

Last 2,5 weeks

01 December 2008

Phuket city of Elephants....!!

15 November 2008

Still Alive

24 Oktober 2008

Back to Work

17 Oktober 2008

Holiday, Holiday in KL
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 59093

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: