Still Alive - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Still Alive - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Still Alive

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

15 November 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve mensen,

hehe... jullie zullen wel denken zo'n luxe leven en dan nog geen bericht plaatsen... Nou haha... k heb nu even tijd om weer wat te poosten dus geniet r van;)

24 oktober: Onze laatse dag van de vakatnie. We zijn weer terug naar KL gegaan waar we lekker bij Nando's hebben gelunched. 's Avonds ben ik nog met Nicky en Laura naar een speciale markt geweest voor een feest hier. Super leuk om allemaal die Indiaase dingen te zien.

25 oktober: Vandaag was k public area supervisor. Nou dit stelt echt niets voor. Je moet voornamelijk de hele dag jezelf vermaken. Ik was gelukkig samen met Azmie. We hebben de hele dag beetje rondgelopen en lekker gechilld in de meetingzalen. Toen we klaar waren kregen we nog lekker uit de bakkerij allemaal dingetje mee naar huis die ze anders weg zouden gooien...hmmm.

26 oktober: Nog 1 dagje public area.. haha.. nu mocht ik ze wel helpen met poetsen. Mja op de een of andere manier dachten ze dat k dom was. Ze ging me uitleggen hoe de stofzuiger werkte en hoe ik moest dweilen... hmm.. nja laat maar gaan..! Wel super gelachen toen k t zelf moest doen en ze zagen dat ik het toch wel kon.

27 oktober: Promotie naar Westin Host. De voornaamste taak is de deur open maken en welkomstdrankjes uitdelen. Heel gezellig dus en lekker met de gasten kunnen kletsen.

28 oktober: Weer zo'n dagje deur open maken... pff je wordt er wel moe van hoor. Maar ja mijn leuke collega's zorgen wel dat ik het naar m'n zin heb dus k heb echt geen klagen.

29 oktober: Alweer promotie..haha.. t gaat zo snel. Nu mocht ik naar de executive club. Hier komen de vaste members en de VIP's. Lekker relaxed dagje en veel geleerd. Na het werk weer bij ons vertrouwende italiaanse restaurantje zitten eten en filmpje gekeken op de bank.

30 oktober: Hmm... niet echt iets speciaals!!

31 oktober: Hele dag beetje op de club gestaan en hard moeten werken... (jaja ik doe ook wel 's wat). Na het werk met Stephanie in de meetingzalen gezeten en lekker zitten kletsen en relaxen. Daarna nog even thuis lekker een duik genomen in het zwembad.

1 november: Weekend:D. Dat betekent dus uitslapen en beetje relaxen. In de avond nog met Juul, Nouk, Lau, en Nicky naar Central market gegaan. Hier hebben we super lekker gegeten in een thai's restaurantje. Daarna zijn we nog even in onze vertrouwde reggeabar geweest. Altijd feest.

2 november: Lekker uitgeslapen en naar Lake Titiwangsa geweest met Anouk. Beetje rondgelopen en het Theater van KL gezien. Daarna lekker bij Nando's gezeten en genoten van het zonnetje. 's Avonds met Judy bij een echt pannenkoekenhuisje gaan eten...hmm jammie...(mama die pannenkoeken van jou blijven echt de lekkerste van de wereld!!)

3 november: Vandaag had ik training upselling. Super gezellig en als echte prater was het voor mij dus geen probleem om een paar kamertjes up te sellen.

4 november: Jaja... vandaag mijn eerste fooi gekregen en wel 10 Ringgit... haha t klinkt veel en dat is het hier ook wel ma het is eigenlijk maar 2 euriej...haha.! Na het werk nog met een collega filmpje bij mij thuis gekeken en lekker gechilld.

5 november: Vandaag had k cocktail avond op de clubfloor. 2 uur gratis drank uitdelen, daar ben ik goed in. Ik had sommige gasten iets teveel gegeven dat ze later stonden te dansen in de club... oeps haha..!

6 november: Niets boeiends!

7 november: Met Johnny gewerkt... pff die jongen heeft ADHD... daar werd ik zelfs druk van. Mja hoe drukker hoe eerder klaar met werk. We waren dus al om 9 uur klaar. Hebben we maar tot 11 uur beetje zitten computeren en kletsen. Wat een baan he;)

8 november: Lekker weekend. Met judy gaan shoppen en daarna nog met een collega naar KLCC gegaan. Hier hebben we lekker in het parkje gezeten aan het meer en genoten van het lekker weer. 's Avonds hebben we uber luxe uitgegeten bij Michelangelo's. Daarna na Lau en Nicky gegaan en daar ook blijven logeren... altijd gezellig die slaapfeestjes hier in KL.

9 november: Vandaag hadden we pretpark dagje. We zijn lekker naar Sunway Lagoon gegaan. Hier hebben we eerst het waterpark bezocht en daarna het action park. Was wel gezellig maar ja de Nederlanse pretparken zijn toch echt beter. Na het park zijn we bij een Japans restaurant gaan eten. Onbeperkt sushi, oesters en allemaal lekkere dingen...hmmm... onze buikjes zaten super strak toen we daar weg gingen.

10 november: Weer op de club floor. Ze waren echter bonnetjes van gasten kwijt dus we hebben 2 uur op de finance afdeling naar een bonnetje zitten zoeken wat een hell job zeg..!

11 november: Rustig dagje op de club en beetje relaxed onder werktijd. Na het werk lekker filmpje gekeken op de bank en vroeg slapen. Je wordt toch wel moe hoor van al dat relaxen.

12 november: Super Super druk ontbijt gehad... de eerste keer dat k echt zweet begon te voelen. Na de lunch was het zo druk op housekeeping dat ik nog maar even 13 kamertjes heb gepoetst. Daarna waren er zieke dus was k maar weer zo loyaal om te blivjen voor het cocktail uurtje. Wel lang hoor zo'n dagje van 13 uur ma ja...!

13 november: Weer zo'n druk dagje op de club floor. 100 ontbijters... hmmm niet niets mja beter iets te doen dan ook weer van die niets doen relax dagen.

14 november: Lekker uigeslapen en gaan winkelen op KLCC. Na het shoppen gaan eten met judy bij het foodcourt. Daarna zijn we nog met Dré naar de Skybar geweest in het Traders hotel. Super super leuk en echt een super mooi uitzicht over de stad.

Zoooo dat was ie weer... hopelijk hebben jullie weer kunnen genieten van deze prachtige story..!!

Zoals beloofd zou ik foto's op het internet poosten van de afgelopten tijd dus geniet van de volgende site:
http://twanniie.hyves.nl/album/33362977/Stage_Kuala_Lumpur/Jiys/

Nou de komende tijd zullen jullie even moeten wachten, want over 2 weken ga ik naar Thailand om daar Marja te gaan bezoeken. Daarna zal ik wel weer een keer wat van mij laten horen.

Doe allemaal de groetjs van mij aan Sinterklaas en vergeet niet ook voor mij een schoen te zetten..!!

Groetjes en tot snel

  • 15 November 2008 - 10:49

    Angelica:

    Mis je!

  • 15 November 2008 - 10:50

    Angelica:

    Mis je!

  • 15 November 2008 - 10:53

    Angelica:

    Het wordt nog serieus stalken ook zie ik! Sorry Dacht dat het niet verzsonden was! Leuk van je te horen mup! Heb je uiteindelijk mn pakketje al gehad? hope so!
    Liefs!
    En btw, geen hand vol maar een land /wereld vol
    (K)

  • 15 November 2008 - 11:07

    Carin:

    Mooie foto's, dan krijg je pas echt een duidelijk beeld van het land en van jou ;)
    Ik ga nu naar de aankomst van Sinterklaas kijken en zal een extra briefje voor jou in mijn schoen doen vanavond!
    Tot snel! Carin.

  • 15 November 2008 - 12:16

    Kiiem:

    Twannn!!

    Je had toch naar Oostenrijk moeten gaan, Sinterklaas is hier al 2x langs geweest met grote pakketten!

    Toevallig dacht ik gister nog dat we al lang niks van je gehoord hadden, maar je hebt gewoon een druk leven. Zoals gewoonlijk :P

    Geniet er nog even van, we zitten al over de helft! Dus voor je het weet, hang je weer met mij op de bank :P :D

    Dikke kus broertjee!

  • 15 November 2008 - 14:14

    Mam:

    Hoi Twan

    Fijn om weer eens iets van je te horen. Hebben inderdaad veel te lang moeten wachten. Ik zal mijn verhaal nu niet te lang maken, want tijd om te lezen heb je waarschijnlijk ook niet veel. Foto's zien er ook super uit, krijg er echt zin in. Ja, je schoen is al gezet we wachten nog op je verlanglijstje. Zo kunnen sinterklaas en zwarte piet eens kijken wat ze je dit jaar willen schenken. Veel succes en plezier, doe je Marja de groetjes.

    Groetjes, kus en knuf

  • 15 November 2008 - 14:23

    Marga En Theo:

    Ha die Twan,

    Ik had je berichtje al eerder gezien, maar ik moest eerst even ons goede nieuws doorbrieven. We staan hier nog steeds te stuiteren van blijdschap, eindelijk weer eens een stapje verder;-)

    Nou zo lezen heb je het nog steeds naar je zin, en lijkt het dat je steeds minder hoeft te doen daar en dan ook nog binnenkort naar Thailand. Geniet er maar lekker van ;-). Zo nu ga ik de foto`s even bekijken.

    knuffel van ons

  • 15 November 2008 - 19:24

    Mama Roos:

    Hoi Twan !!
    Fijn om ook weer eens wat van jou te horen, en ook leuk om te lezen dat je nu EINDELIJK eens zweet door het WERK:D:D
    Nog maar 8 dagen en dan ga ik weer kijken hoe Kim in Wenen erbij zit, samen met mijn zusje een weekje Wenen onveilig maken en lekker knuffelen!!! :D
    Geniet vooral lekker door, ook straks in Thailand. Goh, wat ben ik eigenlijk superjaloers op jullie hotello's !!
    Kus van mama Roos.

  • 17 November 2008 - 16:05

    Teunke:

    poepoe! wat een lange berichten steeds!

    voglensmij heb jij het zo slecht daar nog niet meneertje!

    xx

  • 17 November 2008 - 20:53

    Fleur Hommelberg:

    Heey Twannie!

    Ik lees iedere keer je verhalen en ik heb de indruk dat het wel echt heel erg leuk hebt;) Ik heb ook nieuws! want ik ga namelijk in februari naar Washington DC (H) gaaf he!! ik heb er echt ook heeeeel veel zin in!

    De tijd gaat wel heel erg snel he vind je ook niet? het is net alsof je nog niet zo lang weg bent!

    Als ik geen nieuw huisje voor een half jaar voor Pumba kan vinden, zou jij dan toevallig voor Pum willen zorgen of liever niet? aangezien je hem niet op durft te pakken;)

    Nou Twannie heeel veel plezier daar nog en geniet er van! Ik mis je wel hoor!

    Liefs dikke kus Fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Praktijkstage Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2009

Last 2,5 weeks

01 December 2008

Phuket city of Elephants....!!

15 November 2008

Still Alive

24 Oktober 2008

Back to Work

17 Oktober 2008

Holiday, Holiday in KL
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 59087

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: