Last 2,5 weeks - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Last 2,5 weeks - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Last 2,5 weeks

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

21 Januari 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve mensen...!

ten eerste sorry sorry dat het allemaal zo lang heeft geduurd voordat er weer 's een verhaal komt, maar ik ben heel erg druk geweest en heb geen internet gehad om het bij te werken. Maar nu heb ik even de tijd dus zal ik jullie een laatste up date geven.

Na mijn laatste vakantie in Phuket ben ik op het werk verder gegaan op allerlei verschillende afdelingen. Hier heb ik dus allerlei nieuwe dingen gedaan en veel verschillende dingen geleerd.
Uiteindelijk ben ik op de receptie gekomen, waar ik nu nog steeds sta. Het werk is niet super moeilijk, maar wel echt hee leerzaam. Na al mijn dag en avonddiensten gehad te hebben, moet ik nog 3 nachtdiensten draaien en dan is mijn stage periode klaar.

Tussendoor ben ik met mensen nog de laatste dingetjes in Maleisie gaan bezoeken zodat ik nu uiteindelijk ook echt kan zeggen dat ik alles geahd en gezien heb. Ik ben nog in Putrajaya geweest (de regeringsstad) en verder nog wat kleine plaatsen in de omgeving.

Natuurlijk moest ik ook nog hard werken aan een stage rapport dat af moet. Zoals gewend wordt dat natuurlijk weer last minute werk, maar mijn stage heeft me toch een beetje kunnen veranderen. Het verslag is nu nl al bijna af dus dat zit wel goed.

Met kerst was ik de enige trainee die vrij was, dus dat was een lekker gezellig feestje. Voornamelijk maar een beetje in de zon gelegen aan het zwembad, je moet nl toch wat doen op je vrije dag. 2de kerstdag nog een hele dag aan shopping besteed want dat hebben we nog niet vaak genoeg gedaan.

Op oudjaarsavond zijn we met bijna alle trainees onder in het appartement bij de Italiaan gaan eten. Het was echt een super super lekker en gezellig diner en daarna hebben we nog ff bij ons zitten drinken..... Om 12 uur mochten we het dak op om te genieten van een super mooi uitzicht van de stad... Mensen dit was echt een aanrader. Terwijl jullie in winterjassen in de -15 stonden te genieten van het vuurwerken stonden wij in een zomer outfit met een fles van de duurste champagne (die we overigens gratis gerkegen hadden van andrea's baas) op het dak te genieten met een temperatuur van 30 graden. Nou ik weet wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.

En toen kwamen papa en mama alweer...! Toch wel een speciaal momement hoor als je ouders je komen opzoeken in een ver land. De eerste dag heb ik ze meegenomen op de KL verkenningstoch en ze de stad laten zien. Daarna hebben ze in de stad nog een lekker etentje gehad. De dag er na zijn ze naar Melaka de kolonie stad geweest en savonds heb ik ze meegenomen naar de KL-tower voor een special diner met een view over de hele stad... dat was wel heel gezellig!!

Nadat ze 2 weken waren gaan reizen zijn ze nog 3 dagen in KL geweest. Ik heb met ze op Jalan Alor nog wat gegegeten en ze de goedkope manier van uiteten laten zien. We zijn ngo bij onze barretjes straat geweest om ze toch een indruk te geven van waar wij nu gaan clubben.
Op zondag hebben we een champagne brunch gedaan in het hotel. Deze stond in het teken van lekker heel lekker eten en veel drinken. Echt een aanrader voor als je in KL bent. Daarna nog een rondtour door het hotel en gaan shoppen.
Maandag hebben we nog de laatste shopping gedaan en in de middag met papa een film gekeken. Savonds nog even op het foodcourt gegeten en toen was het weer tijd om terug te gaan naar Nederland. Hun vakantie was weer afgelopen, nu nog 3 weken voor mij.

Nu is het voornamelijk nog alle laatste dingen afwerken, het rapport klaar krijgen, appartement opleveren en dan staat alles weer in het teken van het vertrek naar Nederland. Maar.... zoals aan ieder verhaal zit hier natuurlijk ook nog een maar aan.

Voordat we naar Nederland komen, hebben we ons zelf nog een vakantie van 10 dagen gegund. En ja waar ga je heen als je Maleisie in principe al gezien hebt..... ja dan ga je naar Bali. We zullen hier met 6 trainees heen gaan om te gaan genieten van een zon overgoten vakantie, in de luxeste resorts die je maar kan bedenken.... wij zullen er van genieten.!!!

4 en 5 februari ben ik dan nog in KL samen met Judith en Andrea en op de 5de zullen we in de avond weer terug vliegen naar Nederland. Op 6 februari landen we om 6.20 in de morgen op Frankfurt.... dus vanaf dan ben ik weer veilig terug in NL..!

Nou dat was 'm weer..... dit zal hoogstwaarschijnlijk ook wel de laatste up date worden van mijn stage tijd hier...

Iedereen super super bedankt voor alle lieve berichtjes die jullie allemaal hebben geplaatst op mijn site... en natuurlijk ook iedereen die mij nog kaartjes heeft gestuud, krabbels en andere mails..!!

Mensen ik ga nog genieten hier, voor ik het weet ben ik weer thuis...!!

Tot snel allemaal

dikk kus Twan

  • 21 Januari 2009 - 02:35

    Andrea:

    Oh puppie.. gaaf verhaal weer! Het was trouwens niet de duurste champagne hoor, maar wel heerlijke.. haha! Ik kijk uit naar heerlijk chillen op Bali.. Lekker 2 nachtjes luxe logeren en heel veel boekjes lezen.. Ik ben er wel aan toe..
    Daaaaaaaaaag puppie, tot zaterdag! We gaan er een fantastische vakantie van maken.. Zoals het romantische sprookje begon, zal het ook eindigen! Hoe laat zijn jullie bij mij zondag? 2uur? Even jullie koffers droppen en naar KLIA! Daaaaaag schat! Dikke kus

  • 21 Januari 2009 - 06:07

    Loes:

    Ha Twannie

    Wat weer een lang en leuk verhaal.
    Dat je stage er alweer bijna op zit.
    Wat gaat de tijd toch snel.
    Geniet nog even lekker van je laatste vakantie.
    Tot februari.

    Dikke kus Loes, Henk, Famke, Jasper.

  • 21 Januari 2009 - 07:56

    Denise Dk:

    aaaaah ik ben niet normaal jaloers op je! maar de tijd is wel snel gegaan.. je bent gewoon alweer bijna terug! maar twan zou twan niet zijn als ie nog 'ff' naar bali gaat! nee groot gelijk hoor :D.. nog suuuuper veel plezier en alvast een goede terugreis!

  • 21 Januari 2009 - 08:21

    Marga:

    Hoi Twan,

    Ja en dan is de stage bijna voorbij, je tijd in KL zit er bijna op.
    Wij hebben genoten van al je verhalen, fijn dat je ons liet meegenieten.

    Geniet van je vakantie op Bali.

    Dikke kus en knuffel van mij en tot snel.

  • 21 Januari 2009 - 11:12

    Ria:

    Hoy Twan

    We zijn weer veilig thuis, het was fantastisch in Kuala Lumpur. Geniet van de vakantie in Bali. Wij helpen je in februari wel met je reïntegratieprogramma
    Back to Earth.

    Dikke knuf en kus mam

  • 22 Januari 2009 - 12:01

    Teunke:

    Geniet van je laatste dagen daar! veel plezier in bali! en tot snel weer! xx je favo nichtje!

  • 22 Januari 2009 - 20:16

    Mama Roos:

    Hoi vakantievierder! Geniet van je laatste dagen, want voor je het weet mag je een paar wanten aan, een sjaal om een pet op: HET GIET HIER!!
    Voor Kim en mij een hele overgang want we zijn net terug van een na-de-stage-periode-vakantie in Gran Canaria waar het heerlijk, heerlijk, 25 graden was; genoten dus :D:D
    Tot snel in Maastricht.
    XXXXXXXXXX
    mama Roos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Praktijkstage Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2009

Last 2,5 weeks

01 December 2008

Phuket city of Elephants....!!

15 November 2008

Still Alive

24 Oktober 2008

Back to Work

17 Oktober 2008

Holiday, Holiday in KL
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 59091

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: