Back to Work - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Back to Work - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Back to Work

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

24 Oktober 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zooo mensen,

na een week ontspannende vakantie moet ik morgen weer aan de bak. Maar voor die tijd nog even een kleine update over hoe de vakantie was.

18 oktober: vroeg opgestaan want als je in KL woont moet je toch echt een keer de Petronas Twin Towers bezoeken. Hiervoor moesten we dus al om 8 uur in de rij staan op een gratis kaartje te bemachtigen. Nadat dit was gelukt hebben ze meteen vanaf de 41ste verdieping bezicht. Prachtig uitzicht over de stad ondanks het mistige weer. Daarna zijn we met de Kl hop on, hop off bus de stadstour gaan doen. We hebben nu dus echt alle mooie en beste plekjes van Kl verkend. In de avond met Laura en Nicky bij KL sentral wat gaan eten. Daarna nog een drankje gedaan met de rest van de trainees in de stad.

19 oktober: De dag dat de ontspanning moest beginnen, maar helaas het was een van de gestreste morgens in KL. We moesten uiterlijk om 12 uur ingecheckt zijn en wij vertrokken thuis pas om 10.00 uur. Hmmm aan de late kant hier kwamen we zelf later ook achter. Gelukkig sloot al het openbaar vervoer op elkaar aan waardoor we uiteindelijk 10 voor 12 aan het inchecken waren..pff net optijd. Daarna zijn we dan toch echt gaan relaxen en naar Langkawi gevlogen. Smiddags een beetje op het strand gelopen en biertjes gedronken voor ,80 cent:D. Daarna lekker wat gaan eten en bij Debbie's pub gezellig genoten van een drankje en een snack.

20 oktober: Lekker uitgeslapen en gaan ontbijten. Daarna naar de cable car gegaan. Omdat het helder weer was hadden we een super mooi uitzicht op 710 meter hoogte. Echter de kabelbaan naar boven was een grote hell. Super steil en op een slakke tempo... hmm hier werden we niet echt gelukkig van. Na lunch begon het super hard te regenen dus hebben we maar besloten om naar de lokale shoppingmall te gaan om ons daar een beetje bezig te houden. Savonds hebben we bij OrkidRia heerlijk genoten van allerlei vishapjes en daarna weer naar Debbie's pub om gezellig te gaan drinken.

21 oktober: Lekker op het strand ontbeten en daarna hele dag in de zon liggen bakken. Wel beetje heel erg verbrand want factor 15 was toch nog niet helemaal de juiste keuzen maar ja.... wat rood is wordt bruin hopen we dan maar. Daarna bij Debbie's pub gaan eten en ook nog gezellig genoten van de laatste avond op Langkawi.

22 oktober: Vroeg op en snel een ontbijtje gehad. Daarna met de boot terug naar het vaste land. Hier hebben we meer dan een uur in de regen zitten wachten op een bus die niet kwam dus uiteindelijk maar de taxi genomen naar ons hotel. In Alor Setar zijn we later de stad gaan verkennen en rond etenstijd ergens op straat wat zitten eten tussen alle lokals. Daarna nog gezellig een drankje gedaan bij een bar waar je lekker in bamboe huisje kon zitten. Hoe gezellig en hoe romantisch, haha.

23 oktober: Lekker vroeg en bij een lokaal tentje een ontbijtje genomen. Daarna zijn we de rijsvelden en het rijstmuseum gaan bezoeken. Best interessant hoe het nu eigenlijk in elkaar zit. Daarna met de bus naar Ipoh gegaan. Hier hebben we het oude stadscentrum bezocht en zijn we bij een gezellig tentje gaan genieten van een 3gangen diner voor wel 3 euro. Daarna nog door het nieuwe stadscentrum gelopen en bij Babyface een biertje gedronken. Echter we waren de enige 2 die in de bar waren dus we waar ook zo weer klaar om te gaan.

Zo dat was het weer. De foto's zullen wel een keer komen maar nu nog even niet moeten nl nog alles uitzoeken. Jullie worden wel op de hoogte gehouden als ze erop staan.
Morgen begint het harde werken hier weer maar ja... we gaan het wel weer overleven:D

Tot snel... mzzls Twan

• 24 Oktober 2008 - 08:20

Marga:

Haha nu ben ik de eerste

• 24 Oktober 2008 - 08:30

Marga En Theo:

Ha die Twan,

Zo te lezen heb je weer heerlijk genoten van je welverdiende haha... grapje;) vakantie.
    We zijn benieuwd naar de foto`s.

Veel succes met het harde werken weer.

Dikke knuffel van ons.

• 24 Oktober 2008 - 09:03

Carin:

Ha Twan!
    Ik lees nergens dat je ons mist en dat je vaak aan ons denkt? ;) Geen tijd voor natuurlijk! Gelukkig ook maar.
    Lekker zo'n weekje vakantie tussendoor, weer energie opgedaan om flink aan de slag te gaan. Fijn dat je zo toch ook wat van het land kunt zien. Op naar de volgende vakantieweek!
    Groetjes van ons allemaal!

• 24 Oktober 2008 - 09:03

Tim:

Heeeey Twann!

Ben jaloers:P(grapje)twin towers bezoeken en dan ook nog eens in een bamboehuisje op een tropisch eiland bakken:P:D:D

Maar die kansen moet je ook pakken als je ze hebt;)
    Ben benieuwd naar de foto's!!

spreek je snel weer doeg

Tim

• 24 Oktober 2008 - 09:15

Angelica:

\Hey lieve mup van mij,
    Ik ben op mn werk dus kan niet zo uitgebreid reageren. Vandaag maar 36 check outs dus wel chill! Al zou ik daar een maand geleden van over spannen geraakt worden haha!
    Wat leuk te lezen over je Fabulous Holliday! Je moet ons wel de fotos laten zien, want het is wel erg makkelijk om te zeggen dat je bruin bent als je aan de andere kant van de wereld zit haha! Wel grappig om te lezen hoe zwaar je het leven valt, met al je cocktails, wijntjes, waterpijpjes, ... haha
    Mooi man!
    Ik ga dit weekend ook maar weer eens Fabulous zijn! We gaan naar Perunga, dat is een stadje dat erg bekend staat om zn chocolade. En je raadt het al dit weekend is er een chocolade festival! Dus we hebebn ene auto gehuurd en daar gaan we dan! Zondag gaan we naar Siena, schijnt een heel mooi dorp te zijn! Nou ben benieuwd! Laat het je weten! Is je pakketje al aangekomen
    Tot snel maar weer!
    Kus

• 24 Oktober 2008 - 11:13

Ria :

Hoi Twan

Weer een super week gehad zo te lezen. Begint dat nu niet te vervelen chillen, eten, drinken en af en toe een beetje werken? Je kunt er nu wel weer ff tegen hoop ik voor je.

Kus, knuf Mam

• 24 Oktober 2008 - 12:06

Anouk Cock:

Heey twannie!

Wilde net zelf een berichtje gaan plaatzen zie ik jou ineens verschijnen onderaan mijn site. Moet toch een teken zijn om iets achter te laten hè? Fijn dat je lekker genoten hebt! Debbie zal wel blij met jullie geweest zijn ;) Morgen naar Reagge bar?

Kus Anouk

• 26 Oktober 2008 - 12:19

Pap:

Mooi dat je het e.e.a. al voor ons hebt bekeken op Langkawi
    Schrijf de adressen restaurants van Langkawi maar vast op waar we goed kunnen eten als we begin 2009 bij jou op vakantie zijn.
    Wij nemen zeker factor 20 of hoger mee, de beide bleekscheten uit Nederland, anders worden we wel erg rood.
    Alles verder goed begrijp ik, dus de groetjes.
    Zal verder wat estra beltegoed over maken op verzoek van mamma, al dat uit eten kost je een vermogen, kun je vaker naar huis bellen.
    doei.

• 27 Oktober 2008 - 01:49

Peg:

Twan!! Wat een luxe leventje, gewoon lekker een vakantie tussen al dat harde werken door! Ik ben heel benieuwd naar de foto's, dus beetje opschieten daarmee ;)
    Hier alles goed, zaterdag biertjes gedronken met Balkenende, jaja die was in Beijing! :D
    Have fun daar en ik kijk uit naar je foto's! X

• 04 November 2008 - 07:20

Loes:

Ha Twanneke

Hier een wat late reactie van je peeteke.
    Meen het ook zo druk te moeten hebben met mijn nieuwe job.
    Als ik die verhalen van je lees krijg ik zo weer zin in vakantie.
    Zoals je het omschrijft is het daar een echt paradijsje op aarde.
    Fijn dat je daar zo van kan genieten en straks je parents ook.
    Werk ze en ontspan ze.

Groetjes de ranonkeltjes.

• 09 November 2008 - 10:28

Noud En Maria:

Hallo Twan. We hebben nog niet alles gelezen, maar we krijgen de indruk dat je je goed vermaakt daar. Heel veel groetjes vanuit Venray. Heel veel liefs Nouds en Maria.

• 09 November 2008 - 20:50

Thea:

Hoi Twan
    Wat fjn dat het allemaal zo goed verloopt daar bij jouw.Lekker relax leventje.Geniet er nog even van.

Thea

• 10 November 2008 - 10:53

Fam De Boer:

Hallo Twan,
    We willen jou toch even laten weten dat we jouw site geregeld bezoeken.
    Leuk om je zo te volgen waar je mee bezig bent.
    Werk ze en geniet er van!
    Groetjes Ton, Marian, Sanne, Luc