Phuket city of Elephants....!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Phuket city of Elephants....!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Phuket city of Elephants....!!

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

01 December 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Trouwe lezers...

voor deze keer weer een lekker verhaaltje...!! Zoals jullie weten ben ik net terug uit thailand en daar is natuurlijk weer van alles gebeurt.... dus weer een lekkere update waar jullie weer van kunnen genieten.

15 nov: Na onze skybar avond en onze slaapparty met andrea zijn we lekker gaan lunchen bij de dôme. Hierna hebben we in de lot10 lekker op de loungebanken gelegen en een beetje gechilld. In de avond zijn we weer bij Michelangelo's gaan eten waarna we lekker onderuit een filmpje hebben gekeken in ons appartementje.

16 nov: wat een rustige werkdag... geen gasten te bekennen... hmm... raar want het hotel zat toch vol..?! Na het werk hebben we staff party gehad... Dat betekende natuurlijk lekker feesten en zuipen op kosten van de baas... hmmm daar zijn we goed in. We hebebn de hele avond lekker als cowboy's en cowgirls rondgerend en genoten van alle optredens en van alle alcoholische drankjes en lekkere hapjes...!! Hmm... zo feestje mag er wel vaker zijn.

17 nov: blij dat ik avondshift had... naar zo'n feestje heb je toch snel weer een kater als je niet meer gewend bent om zoveel te drinken. Maar goed dat het nog steeds lekker rustig was op het werk, kon alles lekker op het gemakje.

18 nov: Uitslapen...!! En werken...of ja beetje kletsen met gasten en jezelf zo vermaken... top baan toch of niet?

19 nov: Hmm... vandaag hadden we verse chocolade taart...! Daar houden we wel van.. maar helaas de gasten niet...raar?! Nja voor mij niet hoor, ik heb lekker een halve taart mee naar huis genomen om lekker met judy van te kunnen smikkelen...altijd feest:D

20 nov: Vandaag hebben we met onze stagebegeleidster gebabbeld... je moet toch de tijd vol maken als je aan het werk bent. Maar ja alles gaat nog steeds goed horen we van hier dus jullie hoeven je niet druk te maken dat ze me misschien al eerder terug sturen... dat zit er niet in mensen.!!!

21 nov: niets niets niets te vertellen!

22 nov: Helpp.... ik was ziek. Dan voel je je toch wel ver weg van huis hoor. Geen lieve mama die voor je zorgt met een potje thee en lekkere koekejs..!! Maar ja, judy had lekkere broodjes gesmeerd en we hebben lekker in de zon gelegen in de lake gardens...! Niet de meest ideale oplossing als je niet helemaal lekker bent maar ja... alles beter als hele dag in bed liggen.

23 nov: Met judy, juul en anouk naar Port Dickson gegaan. Eerst lekker met de trein en daarna nog bussen. Tegen de tijd dat we aankwamen was het al lunchtijd dus maar eerst een lokale tent opgezocht waar we weer een lekkere lunch konden veroberen..!! Daarna naar het strand... nou hier waren we snel uitgekeken ... het was net Salou in Maleisië. Alle lokals op een hoopje en alleen maar bananen boten in het water... hier werden we niet echt gelukkig van. Dus maar verkast naar een ander strand... waar we helemaal zijn gezandstraald, maar het was er in ieder geval wel lekker rustig..!

24 nov: Een verlate jetlag nacht... pff hele nacht niet kunnen slapen... waarom geen idee...?! Nja in ieder geval wel weer vroeg op om te gaan werken. Na het werk lekker met Andrea de stad in gegaan en op Jalan Alor lekker in een van de straat tentjes gegeten. Daarna hebben we nog lekker de hele avond bij de Irish pub gezeten en genoten van verschillende glaajes baileys.

25 nov: Overdag een beetje werken en 's avond met collega film kijken...!! Super gezellig beetje filmpje kijken en op de bank hangen..!!

26 nov: Druk Druk op het westin en ik werd weer gedegradeerd tot housekeeping...!! Dat betekende dus weer een middag vol pret en fun en een beetje kamers poetsen..!! Nou ja dat hoort er bij en het was ook wel weer eens gezellig om het te doen... maar 1 middag is wel weer genoeg..!

27 nov: Mijn laastste dagje op de executive club en dat betekent dat je voornamelijk niets hoeft te doen en lekker mag genieten met je collega's... hmm hier hou k wel van.!
Na het werk me koffertje opgehaald en naar het vliegveld vertrokken om naar Thailand te gaan. Omdat we de laatste keer veel te laat waren gegaan had ik het slimme idee maar eens wat eerder te gaan... niet in de gaten dat ik toen 4 uur op het vliegveld moest zitten wachten op mijn vlucht... maar ja beter dat, dan weer bijna te laat komen. Rond 9 uur in Phuket aangekomen en na de douane voorbij te zijn gegaan met een limo taxi naar de stad gegaan. Waar bleek dat er eigenlijk toch geen hotel voor mij was. Dus even snel bij toeristen centre binnen gewipt en hier werd natuurlijk weer een lekker hotelletje voor me geboekt waar ik wel 3 dagen tot rust zou kunnen komen.

28 nov: Vandaag heb ik de hele dag met Marja (trainee phuket) in phuket rond gehangen... van het ene terrasje naar het andere en van de ene bar naar de andere...!! Tussendoor nog even lekker geshopt en ja... bernie.. je 1ste cadeatujes liggen al op je te wachten nu.!!! Veel afdingen schijnt toch wel te lukken hier... de prijzen zijn makkelijk van 400 naar 200 te krijgen..!! (tnkx pap voor je wijsheden altijd... k heb r zeker wat aan gehad). In de avond waren nicky en laura ook aangekomen en zijn we met z'n 4en in een lokale bar wat gaan drinken en daarna gaan genieten van de nacht!!

29 nov: Samen met Nicky en Laura naar de big budha van phuket gegaan. Het uitzicht vanaf boven op de berg waar een inmens grote budha staat was echt super super mooi..!! Op de terug weg hebben we lekker in een thai's restaurantje gegeten en daarna op het strand gewandeld onder de sunset...hmm, wat wil een mens nog meer?

30 nov: Alweer het laatste dagje in phuket. Vroeg opgestaan, want vandaag gingen we olifant rijden. Naar eerst de jungle achter ons gelaten te hebben, de aapjes gezien te hebben en nog te hebben gekanoëd door de mangrove konden we dan eindelijk de olifanten op. Het is toch wel speciaal hoor om op zijn lief beestje te zitten, maar aan de andere kant ook weer raar, zeker als je weet dat het gewoon toerisme is..!! Maar ja het was zeker de moeite waard.
Nadat we weer terug waren in Phuket ben ik weer terug gegaan naar vliegveld om de vlucht van 21.15 te kunnen halen... echter had AirAsia de behoefte om mij lekker in Phuket te laten en vertrok de vlucht uiteindelijk pas om 1.15. Maar ja.... als complimetary kregen we wel een boterham kaas en een flesje water...! Nou daar doen we het dan weer voor.....haha..!!
Uiteindelijk pas om half 6 thuis en om 7 uur weer werken...!

jullie kunnen dus wel voelen hoe ik me nu voel, daarom ga k nu ook lekker slapen en genietn van mijn nachtrust..!

De foto's zullen snel komen, maar dat laat ik dan nog wel weten!!

Nou heel veel plezier deze week, en zorg dat die oude grijsbaard ook wat mooie cadeautjes voor mij achterlaat voor als ik weer teurg kom:D

Mzzls... en tot snel

jullie verre vriend!!

  • 01 December 2008 - 11:39

    Carin:

    Hee wereldreiziger!

    Gewoon toeristisch op een olifant rijden, ja joh!
    Weer benieuwd naar de foto's dus.
    Werk ze deze week, wij genieten van de Nederlandse tradities!

    Daag verre vriend!

  • 01 December 2008 - 11:53

    Andrea:

    Vet verhaal weer! Ik kijk ook erg uit naar m'n reisje naar Phuket.. Ik zie je donderdag, weer even bijkletsen bij een risotto en hopelijk een heerlijk glaasje wijn (hoezo alcohol addiction). Ik ga snel weer verder aan m'n weekly.. xx

  • 01 December 2008 - 11:56

    Marga En Theo,:

    Ha die Twan,

    Nou ik heb weer genoten van je verhaal. Enne die oude grijbaard heeft bij ons al wat cadeautjes voor je achtergelaten. We zullen er zondag een foto van maken en naar je opsturen, dan weet je wat er hier op je ligt te wachten.

    Knuffel van Marga en Theo

  • 01 December 2008 - 12:17

    Bernie!!:

    whoehoee ik zit met een bigsmile te lezen!! en vooral het gedeelte dat ik kadotjes krijg =D yeah. ik ben benieuwd..

    Ik ben echt super jaloers op jou olifanten tripje!! Ik wil snel de foto's zien en al je verhalen uitgebreid horen!

    Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! nog een paar weekjes werken, dan komen papa en mama je opzoeken,,
    succes nog met werken! ook na het feesten en de vakantie moet je door! hihi =P sterkte brother..

    kusje your little sister!

  • 01 December 2008 - 12:37

    Angelica:

    Hey mupke

    WIl alleen even zeggen is dat het heel herkenbaar is van die gigantische katers, omdat je het niet meer gewend bent haha!
    We moeten weer eens bellen schat!
    (k)

  • 01 December 2008 - 13:56

    Eva:

    Hee voorganger!

    ik kom er bijna aan!! ik ga zeker weten de academische week missen en dan mag jij me mooi rondleiden daar in KL. Alle tips en adviezen enzo verwacht ik netjes op alfabetische volgorde en de plaatsen die ik móet bezoeken en die ik kan overslaan wil ik met een verslagje via de mail ontvangen ;P Haha, nee hoor, maar ik kom zeker de eerste week van februari naar je toe!!

    Ben benieuwd naar je foto's!!

    dikke kus

  • 01 December 2008 - 19:12

    Pap:

    wat een verhaal.
    wij ons zorgen maken over de onrust in Thailand,twan zegt, maak je niet ongerust ik red het wel.
    Super, mooie tijd, onvergetelijke ervaring.
    Je had gelijk, ik red het wel.
    Maar we willen zo snel mogelijk de foto's zien.
    groetjes,

  • 01 December 2008 - 19:54

    Steph:

    Hey Schat!
    Zo te horen heb je t lekker na je zin!Olifant rijden, wat vet! Ik mis je wel hier bij Beaumont, hoe lang moet ik nog wachten dat je weer in ons kikkerlandje bent????
    Héél véél plezier lieverd! Dikke Kus!!!

  • 01 December 2008 - 21:02

    Mam:



    Ha, jongen

    Je hebt het weer prima voor elkaar. Olifant rijden, een droom die is uitgekomen. Wat geweldig dat het je gelukt is. Nu de bewijzen nog, (foto's) graag. Wat fijn om te lezen dat je me toch een beetje mist, al is het maar voor een kopje thee.

    Groetjes, kus xxx en knuf

  • 01 December 2008 - 22:49

    Mama Roos:

    Hee Twan,
    Wat herkenbaar dat je je mama (soms)mist :P. Ik ben zelf net terug van (weer) een weekje bij Kim en het was weer superleuk en ze hoefde niet eens te huilen bij het afscheid, alles went (behalve hangen),. dus ook afscheid nemen :D:D.
    En nu maar weer aftellen want 24 december ga ik alweer :D:D:D:D !!!!
    Wat heerlijk om je verhaal te lezen, en dan ook nog zo'n geweldige vakantie tussendoor, volgens mij heb jij het goed geschoten daar in KL!!! Ja en dat je af en toe moet werken, het zij zo !! Maar al die feestjes maken een hoop goed. Heel veel plezier nog en op naar je volgende story!!
    Kusjes van mama Roos.

  • 02 December 2008 - 17:56

    Stephan:

    Flink verhaal!! ik ben beetje blijven hangen anderhalve maand geleden, mssn komend weekend weer, moet ik 6 uuur treinen gaan we(thom en ik) naar frankrijk!! klinkt toch wel iets anders als jouw avonturen daar:D spreek je snel!! mzzls

  • 03 December 2008 - 17:20

    Van De Grijsbaard:

    Je hebt het weer goed geregeld,
    Sint daar aan de andere kant van de wereld.

    Wij maar hard werken arme pieten,
    en jij in maleisië maar lekker genieten.

    Piet weet hiermee wel raad,
    zeker als het om ongein gaat.

    Grijsbaard was dat niet,
    de man die alles ziet?

    En ook van iedereen alles weet,
    en zelden maar iemand vergeet.

    Wat je natuurlijk niet had verwacht,
    voor jou werd ook iets bedacht.

    Het zijn voor jou ook dure tijden,
    na al die binnenlandse reizen en ook nog olifant rijden!

    Wie weet lief kind,
    dat je nog iets vind.

    Anders kom snel terug lieve sgat,
    naar maastricht onze gezellige stad.

    Groetjes Grijsbaard

  • 28 December 2008 - 21:16

    Danny:

    Gezellig klinkt het daar allemaal hoor... maar voordat ik het vergeet... hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad en wens je een heeeeeeeeeeeeele goede en gezellige oudjaarsavond en natuurlijk een heel goed nieuwjaar... Gr Danny

  • 29 December 2008 - 08:22

    Thea:

    hoi twan

    Nog steeds aan het genieten,en af en toe wat werken. Het jaar loopt teneinde dus Twan een goed uiteinde en een spetterend 2009.
    Heel veel plezier met jullie pap en mam in Maleisié.

    Groetjes thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Praktijkstage Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2009

Last 2,5 weeks

01 December 2008

Phuket city of Elephants....!!

15 November 2008

Still Alive

24 Oktober 2008

Back to Work

17 Oktober 2008

Holiday, Holiday in KL
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 59087

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: