Kleine update - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Twan Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Twan

Blijf op de hoogte en volg Twan

20 Januari 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

Hallo allemaal,

Zo dan weer even een hele snelle update vanuit de Caribbean. Na de drukke weken is de rust weer een beetje wedergekeerd hier aan boord. Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor alle leuke en lieve reacties die ik iedere keer krijg van jullie. Daarnaast bedankt aan iedereen die mij post stuurt naar het schip. Ik ben zeer populair hier en mijn collega’s zijn af en toe wel een beetje jaloers dat ik zoveel post ontvang hier.

Het eerste verhaal is niet het meest smakelijker verhaal maar het is weer een van die suffe dingen die hier aan boord gebeuren. Direct na de nieuwjaarscruise begonnen we weer aan het normale leven en kwam het oudere publiek ook weer met bussen dik aan boord. Op de 3de avond van de cruise hadden we 6 opa’s en oma’s die net klaar waren met het diner. Toen ze echter naar buiten liepen begon het behoorlijk te stinken in de Dining Room. Eerst dachten we dat ze nog een scheet hadden gelaten voor ze vertrokken tot we iets opmerkelijks constateerden. Een van de passagiers had zijn behoefte naast zijn stoel gedropt. Niet alleen hier, maar een compleet spoor van de tafel die achterin de Dining Room was tot aan het toilet. Alles erom heen moeten evacueren en direct moest er flink gesopt worden. Halve Dining Room aan het klagen dat het zo stonk, maar ja wat kunnen we doen?! Gelukkig maar alles netjes en snel opgeruimd en konden we weer verder met de service.

Gelukkig was er aan het eind van die zelfde avond nog een mooi hoogtepunt. Een hele familie was aan boord en daarvan ging 1 man zijn vrouw ten huwelijk vragen. Na een hele show die we eerst moesten opvoeren kwam dan uiteindelijk het hoge woord eruit. En ja.... ze wilde. Gelukkig maar. Iedereen weer happy en zo werd het toch nog een gezellig feestje.

Toen leek alles rustig te gaan verlopen, maar toen kwam het volgende alweer aangevlogen. Ik was druk bezig en op een gegeven moment kwam er een gast naar me toe en die wilde met me praten. Ik was echter te druk bezig dus ik had tegen de jongens gezegd regel het even. Nou daar kwamen ze later ..... druk aan het lachen en ze hadden een briefje bij. Ik moest wel zorgen dat ik het privé zou lezen want anders moest ik het met ze delen. Oké dat gedaan... wat bleek ik had een complete liefdesbrief gekregen. Wat moest ik daar nu weer mee. In de avond in de meeting maar even besproken met mijn collega’s die natuurlijk alleen maar konden lachen. Dus met goede moed gingen we allemaal naar de nachtclub, want de rest had ook al afgesproken om daar nog wat te gaan drinken met wat mensen. Nou daar ging ik dan... heel verhaal moeten ophangen, maar uiteindelijk toch maar netjes afgepoeierd. Ik was er zo klaar mee. Hij was al compleet dronken en ik had er echt geen trek in..... (mag natuurlijk ook niet). Maar goed, gelukkig was de cruise praktisch al over en was het vertek al in zicht. Ja ... zo maak je hier helemaal niets mee en dan gebeurt alles weer in 1 week tegelijk. Heb het ook maar even allemaal op een briefje geschreven, want ik onthoud het niet altijd meer.

Deze week hadden we weer een crewshow. Iedereen kon zich inschrijven om een act op te voeren en we moesten elkaar allemaal vermaken 1 avond lang. Gelukkig hoefde ik mezelf niet op te offeren deze keer en mocht ik gewoon lekker gaan relaxen. Eerst hadden we een bingo en we hadden met onze baas kunnen regelen dat we allemaal samen konden gaan. Nou daar gingen we. Drankjes geregeld, popcorn stond klaar...bingo kaart aangeschaf en daar gingen we dan met z’n 4en. De prijs was samengesteld uit alle gekochte bingo kaarten en bedroeg 395 dollar. Nou daar wilde we wel voor gaan. Maar doordat we steeds nog dingen moest doen lagen onze bingo kaarten een beetje rond te liggen en uiteindelijk wisten we niet meer welke kaart van wie was. Nou ja dan maar wat kiezen en gingen we dan toch echt beginnen. Doordat we veel te veel aan het kletsen waren met elkaar waren we maar half aan het opletten.
Gelukkig was het snel afgelopen omdat iemand anders al bingo had. Echter toen wij toen onze nummers begonnen te controleren kwamen we erachter dat 1 van ons eigenlijk al lang bingo had. Maar ja dat hadden we dus niet opgemerkt. Helaas.... 395 dollar misgelopen. Hadden we lekker voor naar de kroeg kunnen gaan de dag erna. Maar ja... wel een top avond gehad.
Daarna een spectaculaire show gehad van alle crew en zelfs onze goochelaar heeft een showtje weggegeven. Mooie avond, maar het was wel weer een latertje. Toen nog een kleine after party gehad en toen moest er toch weer echt geslapen worden want er moest ook weer gewerkt worden de dag daarna.

Voor de rest zijn we vorige week nog lekker gaan winkelen in San Juan. Hier is een van de grootste shoppingsmalls die ik sinds lange tijd weer eens mocht bezoeken. Gelukkig was er overal uitverkoop en dacht ik wat te kunnen scoren. Uiteindelijk wel weer wat gevonden maar dat was natuurlijk weer niet in de aanbieding. Ja mama... hier komt het ik heb een nieuwe Armani tas gekocht. Ik zal je de prijs er maar niet bijzetten want dan val je je van je bureaustoel af. Haha... hij is wel mooi, je ziet ‘m wel als ik in Nederland ben.

Verder heb ik eigenlijk niets te melden en het blijft hier dan ook wel zo’n beetje bij. Ik heb zelfs geen foto’s meer gemaakt want ik heb helemaal niets gedaan dan gewerkt. Dus jullie moeten wachten tot de volgende update voor ik weer wat kan showen.

Ik ben vanmiddag vrij dus ik ga even lekker mijn wasje doen en dan een lekker slaapje doen. Even bijslapen want ik moet er weer even tegen aan deze week.

Heel veel groetjes en tot de volgende keer.

  • 20 Januari 2011 - 19:11

    Paula:

    Heeej neefje...
    Ben blij iedere keer te lezen dat het zo ver van huis goed met je gaat..
    Ik weet niet of je het al hebt gehoord maar inmiddels woon ik met maurice samen.
    Wanneer kom je weer naar Nederland... duurt zeker nog lang???
    xxx Paula

  • 20 Januari 2011 - 20:22

    Mama Roos:

    Hoi Twan!
    Wat een geweldig verhaal weer, vooral dat poep-spoor haha!
    En ook nog romantisch een huwelijksaanzoek, een liefdesbrief, een bijna gewonnen bingo-pot, een prachtige Armani tas, jouw update is weer helemaal positief, ga zo door :D
    Hier kabbelen we de winter door met een riante lekkage in de keuken door een scheur in de dakgoot, maar ook dat zal allemaal wel goed komen, heb tenslotte pas een nieuwe keuken en die moet natuurlijk niet mooi blijven :D:D
    Lieverd, vermaak je, werk niet te hard maar geniet ook !!
    Tot spreeks XXXXXX
    mama Roos.

  • 21 Januari 2011 - 00:02

    Judy:

    Heej mattie!

    Wat heb je met zn eten gedaan dat die gast het niet op kon houden tot de wc? :P

    Ik snap niet dat jij er nog niet uitziet als een lijk, met al dat gefeest en dat weinige slapen. Maar op de foto's van de laatste keer zag het er iig nog allemaal goed uit haha.

    Geniet dr nog van!

    Kussss

  • 21 Januari 2011 - 08:05

    Eva:

    Hee Twan,

    wat een verhalen weer, stront in de diningroom, lekker.... haha, en die liefdesbrief!! echt weer wat voor jou ;P
    Ben trouwens al begonnen bij me nieuwe baan en ze bestaan dit jaar 20 jaar. Gaan we mét partner een weekendje naar een Europese stad!! Ik heb de goede organisatie gevonden, alleen jammer dat ik het kerstpakket op 2 weken gemist heb (was gewoon een IPad)
    Werkse nog en laat ff weten wanneer je weer terug bent en of we op 2 mei nog de Rijndam kunnen bekijken.

    kuss

  • 21 Januari 2011 - 10:01

    Mariel:

    Wat een bizarre situaties daar! Wel heeeel grappig om te lezen. Oeeeew, een Armani tas, wat een luxe. Paradeer je nu over het schip ermee? ;)

    Genietze!

    Liefs, mariel

  • 21 Januari 2011 - 13:13

    Bernie:

    halleu broertjee ;)

    wat een vies verhaal:O bah bah maar gelukkig ben jij de manager en hoef je alleen maar te delegeren:P hihi

    Maar zo te lezen maak je gelukkig ook nog leuke dingen mee!! Het klinkt allemaal geweldig!

    Ik heb gister mijn prikjes gehaald.. maar auw auw auw, mijn arm is echt pijnlijk nu :P (moeten jullie ook niet iets halen??)

    Werk ze nog en hopelijk komen er nog eens wat foto's
    xxx

  • 23 Januari 2011 - 17:54

    Maud:

    Twannieboy! Superleuke ervaringen maar weer! Maareh, moest jij ook schrobben?! :S:S:S Geniet ervan he!
    (K)

  • 24 Januari 2011 - 19:05

    Louis:

    Blij te horen dat je weer gezellig aan het werken bent.
    Het leven is weer een roze wolk na je dipje.
    De verhalen zijn een genot om elke keer weer te lezen.
    Dus wat wil je nog meer hapje, drankje, lekkere temperaturen en leuke job.

    Groetjes
    pap

  • 27 Januari 2011 - 09:48

    Marga:

    Hey Twan,

    Heb nu ik weer thuis ben weer lekker kunnen genieten van je verhalen. Verheug me al op je volgende update, met foto`s dan. Mergeline vind alleen foto`s kijken leuk, de rest boeit haar nog niet. Fijn dat je het naar je zin hebt. Enne oh je hebt toch geld zat voor zo`n tasje, als je er maar plezier van hebt. Geniet van je tijd daar, voor je het weet is die weer om, maar ja jou kennende ben je dan ook weer niet lang thuis voordat je weer een nieuw avontuur aangaat. Genieten maar nu het nog kan. :-)

    Liefs Marga, Theo en Mergeline

  • 27 Januari 2011 - 22:03

    Pim:

    Schat, heb jij ook moeten soppen op de vloer?! Gedsie..
    x

  • 04 Februari 2011 - 13:51

    Oud Collega Gonny:

    hallo Twan, wat leuk om zo te kunnen zien wat jij zo allemaal meemaakt. Is wel ietjes anders als bij Loohorst niet?
    Jij komt nog eens ergens.
    Verder nog heel veel succes en ik lees je verhalen wel om te zien hoe het met je gaat.
    Heeeeeel veeeeeel groeten uit IJsselsteyn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2011

Reizen naar het Noorden

23 Februari 2011

Gay Cruise

12 Februari 2011

Snel berichtje

20 Januari 2011

Kleine update

06 Januari 2011

Kerst en Nieuwjaar
Twan

Actief sinds 26 Juli 2008
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 58999

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Holland America Line

15 Augustus 2008 - 05 Februari 2009

Praktijkstage Kuala Lumpur

Landen bezocht: